مامان مژگان و باباعلی و نی نی کلوچه

خدایاااااااا خدایاااااااااااااااااا خدایاااااااااااااااااااا میلیون ها میلیون ها بار شکرت،مامان شدم

1396/6/27 11:58
نویسنده : مامان مژگان
110 بازدید
اشتراک گذاری

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

خدایا یعنی منم که دارم این مطلب رو می نویسم،اگر بزرگی و امید به خودت نبود باور کردنش برام خیلی سخت بود،خدایا من با چشمانم معجزه ات را دیدم و با تمام سلول هایم حس خوشبختی رو درک کردم و فهمیدم امید داشتن به خداوند بی جواب نمیمونه،خدایا خودت شاهدی که هیچوقت از رحمتت ناامید نشدم ،بارها شده بود که خسته شدم از همه چی ولی امید به تو به من نهیب می زد صبر کن صبر کن

این مطلب با اشک و لبخند درگیر شده تا بتواند گویای حس درونم باشد،دوستان نازنینم بالاخره خداوند من رو لایق مادر شدن کرد و من بسی خوشحالم و آرزویم این است که دامن همه ی منتظران رو سبز کند.

خدایا نی نی کلوچه ام رو به خودت می سپارم تا صحیح و سالم و صالح در آغوشش بگیرم و قد کشیدنش را در کنار بابا علی عزیزش ببینیم.آمین یا رب العالمین یا ارحم الراحمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)